Over TEE.®

The New Generation of Tea

TEE.® zet de theewereld op zijn kop met verfrissende, moderne en natuurlijke theeproducten. We brengen de puurheid en verrukkelijke smaak van thee naar een hoger niveau door voortdurend te innoveren en duurzame keuzes te maken. Bij ons draait alles om smaak, kwaliteit en duurzaamheid.

Onze missie

The New Generation of Tea

Onze missie is om de theebeleving te vernieuwen met hoogwaardige, gezonde en duurzame producten. We streven naar perfectie in smaak en kwaliteit, terwijl we bijdragen aan de gezondheid van onze planeet. Innovatie staat centraal bij ons, en we zorgen voor beleving en presentatie op een ander niveau. Daarnaast zijn onze theeën altijd vers.

Onze visie

The New Generation of Tea

Wij zien een toekomst waarin thee niet alleen een drank is, maar een beleving. Door continu te innoveren en gebruik te maken van verse, natuurlijke ingrediënten, willen we een nieuwe standaard zetten in de theewereld. TEE.® staat voor vernieuwing, duurzaamheid en de ultieme thee-ervaring. Meegaan met de tijd en de wereld veranderen. Daarnaast willen wij ook bijdragen aan de planeet, natuur en dieren. Zo steunen wij BeeLife, een goed doel dat zich inzet voor bijenbehoud in Nederland.

De naam TEE

Loyaliteit aan traditionele thee

We wilden benadrukken dat ons product nog steeds echte thee is, maar met een innovatieve twist. Daarom schrijf je het anders en hipper!

Innovatie en verandering

De punt in TEE.® symboliseert het einde van traditionele thee en het begin van een nieuw hoofdstuk in de thee-wereld.

Internationale invloed

Duitsland, het grootste thee-land van Europa, schrijft thee als "TEE", wat onze naam internationaal herkenbaar maakt.

De slogan

Wij zijn de nieuwe generatie van thee omdat wij onze producten op een unieke manier ontwikkelen, met focus op innovatie en de hoogste kwaliteit. TEE.® zorgt voor verfrissing binnen de theewereld!

Loyaliteit aan traditionele thee

We wilden benadrukken dat ons product nog steeds echte thee is, maar met een innovatieve twist. Daarom schrijf je het anders en hipper!

Innovatie en verandering

De punt in TEE.® symboliseert het einde van traditionele thee en het begin van een nieuw hoofdstuk in de thee-wereld.

Internationale invloed

Duitsland, het grootste thee-land van Europa, schrijft thee als "TEE", wat onze naam internationaal herkenbaar maakt.

De slogan

Wij zijn de nieuwe generatie van thee omdat wij onze producten op een unieke manier ontwikkelen, met focus op innovatie en de hoogste kwaliteit. TEE.® zorgt voor verfrissing binnen de theewereld!

Hoe is TEE.® ontstaan?

De start

1 januari 2023

Ontstaan idee TEE.®

4 januari 2023

De uitwerking en het brainstormen

8 februari 2023

Exclusieve samenwerking met een sterren theeproducent

15 maart 2023

Beginnen aan de vormgeving van het logo

30 april 2023

Samen een product ontwikkelen en continu testen en verbeteren

2 april 2023

Lange nachten werkend aan een vlekkeloze backend en perfectie in elk detail

25 mei 2023

Eerste productieronde testen en de verbeteringen analyseren

2 juni 2023

De lekkerste smaken ontwikkelen

10 juni 2023

Grote mijlpaal: Mike Tyson drinkt TEE.®

28 juni, 2024

Start verpakkingen vormgeven

15 oktober 2023

Indienen registratie uniemerk Europa

20 oktober 2023

Mijlpaal: De productontwikkeling en strenge controles zijn succesvol afgerond

28 april 2024

Onze eerste lading verpakkingen binnen

14 mei 2024

Officieel een uniemerk geworden

10 april 2024

Alles afgerond: vormgeving, productie en het grootste deel van de backend

20 april 2024

Interesse vanuit een grote investeringsmaatschappij en rond de tafel

15 mei 2024

NIET in zee met investeerders

16 juli 2024

Financiële tegenslag

20 juli 2024

Tegenslag overwonnen en lancering plannen

28 september 2024

Lancering TEE.®

Oktober 2024

Start

Hier is de start van TEE.®

De eerste schets van TEE.®

Het idee voor TEE.® ontstond toen we merkten dat er geen gezond alternatief was voor thee met een zoetere smaak zonder concessies te doen aan de puurheid van thee en dat er geen innovaties waren. Dit inspireerde ons om een nieuwe thee-ervaring te creëren met TeaCrystals®.

De eerste keer op papier

Team TEE.® begon met uitgebreide brainstormsessies om ons concept te verfijnen. Hierbij onderzochten we verschillende mogelijkheden en unieke manieren om onze TeaCrystals® te realiseren.

Producent aan boord

TEE.® is een exclusieve samenwerking aangegaan met een gerenommeerde sterren theeproducent in Nederland om de hoogste kwaliteit van onze producten te waarborgen. Hierdoor vindt de productie van TEE.® intern plaats en wordt deze niet uitbesteed!

Dit was het eerste ontwerp

We begonnen het logo-ontwerp, waarbij ons iconische bijtje centraal staat, voor een frisse en moderne merkuitstraling.

Productontwikkeling en testen

Dagelijks testen en verbeteren resulteerde in unieke en hoogwaardige TeaCrystals®. | Funfact: hier zijn we langer dan een jaar dag in dag uit met liefde mee bezig geweest!

De achterkant van TEE.®

Ons team stak de handen uit de mouwen om de technische kant van TEE.® te perfectioneren, met als resultaat een robuuste backend voor een naadloze klantbeleving.

Wat kon beter?

We voerden onze eerste productieronde uit en verzamelden feedback binnen ons team om deze te analyseren en te verbeteren. Hierdoor konden we de beste, gezondste en meest vernieuwende thee op de markt brengen!

De smaken voor de lancering

Het ontwikkelingsproces van allerlei verschillende smaken begon, waarbij we zorgvuldig selecteerden welke smaken als eerste gelanceerd zouden worden. Wij hebben er alles aan gedaan om onze TEE.®-family een breed scala aan smaken aan te kunnen bieden.

Mike Tyson en TeaCrystals®

Via ons netwerk Mike Tyson mogen ontmoeten in een privésetting in Amsterdam en hem een goodiebag mogen geven met een pakket van onze TeaCrystals® en de mooie woorden mogen ontvangen: "Thank you brother, i appreciate it!". Het was een korte ontmoeting maar een mooie mijlpaal!

Ons eerste verpakkingen- moodboard

Hier zie je een van onze allereerste "ontwerpschetsen" voor de verpakkingen - ons moodboard in actie!

Gaat TEE.® een officieel uniemerk worden?

Hier diende we een registratie in bij het Bureau voor intellectuele eigendom van de Europese Unie om een officieel uniemerk te worden.

Beter dan we hadden kunnen dromen

Na langer dan een jaar van ontwikkeling, testen en kwaliteitscontroles was ons product eindelijk klaar. We waren meer dan trots op het resultaat en deze prachtige mijlpaal, dat iedereens verwachtingen overtrof!

Controleren verpakkingen en zeer tevreden

De verpakkingen zijn aangekomen en gecontroleerd, we zijn ontzettend blij met het resultaat!

TEE.® = een officieel uniemerk

Vanaf 20 april 2024 is TEE.® officieel een Europees Uniemerk, geregistreerd en gepubliceerd in het register van het Bureau voor intellectuele eigendom van de Europese Unie (EUIPO).

Lanceren?

De afronding van alle aspecten van ons product - van vormgeving tot productie en technische infrastructuur - was een feit. We waren klaar om de markt te betreden.

Rond de tafel?

Een grote investeringsmaatschappij toonde interesse in TEE.® en we voerden meerdere gesprekken.

Team TEE.® doet het zelf

Ondanks de interesse van investeerders kozen we ervoor om het niet te doen. We blijven trouw aan onze visie en waarden, zonder externe invloeden en bouwen een community voor de TEE.®-family! #WeDoenHetSamen

Vastberaden doorgaan richting de lancering

Vanwege financiële tegenslagen tijdens het productieproces, wat aanzienlijke kosten met zich meebracht, moesten we ons plan van aanpak voor de lancering aanpassen. Dit proces vergde aanzienlijke tijd, energie en creatief denkwerk... Maar met hard werk is niks onmogelijk!

Plan van aanpak af en plannen

Hier staken we met het hele team de koppen bij elkaar voor de lancering. We werkten hard aan het afronden van de webshop, voltooiden de productfotografie, richtten de productieplaats in, startten de productie en organiseerden een fotoshoot voor de webshop.

De geboorte van TEE.®

Bestel nu bij TEE.®, we zijn officieel gelanceerd! Sluit je aan bij de TEE.®-family! 🐝 🍯